Parduotuvės taisyklės
Internetinę parduotuvę www.passion.lt valdo Marcin Lewandowski, vykdantis veiklą pavadinimu "Pachnidełko Marcin Lewandowski".
ul. Władysława Wągla 3, 86-300 Grudziądz, NIP: 8762202924, REGON: 340915213, įregistruota Ūkio ministro tvarkomame Centriniame registre ir informacijoje apie ūkinę veiklą (CEIDG) numeriu:026415/11, toliau - Pardavėjas.
Pardavėjo kontaktiniai duomenys:
adresas korespondencijai:
Pachnidełko Marcin Lewandowski
C.H Twierdza ul. Dąbrowskiego 6
87-100 Toruń
el. pašto adresas: TRONKOWSKIS: info@passion.lt ADRESAS KORESPONDENCIJAI: info@passion.lt
telefonas: 56 676 84 94
parduotuvės darbo laikas: pirmadieniais-penktadieniais nuo 9:00 iki 17:00, šeštadieniais nuo 10:00 iki 14:00.
Prašome visus grąžinimus ir skundus siųsti pašto adresu:
Pachnidełko Marcin Lewandowski
C.H Twierdza, ul. Dąbrowskiego 6
87-100 Toruń
el. pašto adresas: TRONDHEIM, LENKIJOS RESPUBLIKA, ADRESAS: info@passion.lt
Žodynas:
Klientas - fizinis asmuo, turintis visišką arba ribotą veiksnumą, juridinis asmuo arba organizacinis vienetas, neturintis juridinio asmens statuso, bet turintis veiksnumą, besinaudojantis Pachnidełko internetine parduotuve ir atliekantis pirkimus;
Vartotojas - klientas, kuris yra fizinis asmuo, perkantis Pachnidełko internetinėje parduotuvėje tiek, kiek tai nėra tiesiogiai susiję su jo ūkine ar profesine veikla (pagal Civilinio kodekso 221 straipsnį);
Verslininkas - klientas, kuris yra fizinis asmuo, juridinis asmuo arba organizacinis vienetas, kuris nėra juridinis asmuo, kuriam atskiru aktu suteikiamas teisnumas, savo vardu vykdantis ūkinę ar profesinę veiklą (pagal Civilinio kodekso 431 straipsnį), perkantis Pachnidełko internetinėje parduotuvėje šios veiklos apimtyje;
Asmeninio atsiėmimo vieta - Pardavėjo stacionarioji parduotuvė Torūnėje, adresu Dąbrowskiego 6
Taisyklės - šios Elektroninių paslaugų teikimo taisyklės;
Pachnidełko internetinė parduotuvė - Pardavėjo valdoma internetinė parduotuvė, pasiekiama interneto domenu: www.passion.lt.
I. Bendrosios nuostatos
(1) Šios Taisyklės nustato naudojimosi Pachnidełko internetine parduotuve, parduotuvėje esančių produktų užsakymų pateikimo, užsakytų produktų pristatymo Pirkėjui, Pirkėjo atliekamo produktų pardavimo kainos apmokėjimo, Pirkėjo teisės atsisakyti sutarties, skundų pateikimo ir nagrinėjimo principus.
(2) Visa interneto svetainėje www.passion.lt esanti informacija pateikiama lenkų kalba.
(3) Norint naudotis Pachnidełko internetine parduotuve, įskaitant parduotuvės asortimento peržiūrą ir produktų užsakymų pateikimą, būtina turėti
(a) kompiuterį su interneto prieiga ir interneto naršykle, pavyzdžiui, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera,;
b) įjungtus slapukus ir javascript,
c) aktyvią elektroninio pašto (el. pašto) paskyrą.
(4) Klientas turėtų naudotis "Pachnidełko" internetine parduotuve pagal jos paskirtį.
5. Klientas turėtų susilaikyti nuo bet kokios veiklos, kuri gali turėti įtakos tinkamam Pachnidełko internetinės parduotuvės veikimui, įskaitant, visų pirma, bet kokį kišimąsi į internetinės parduotuvės turinį ar jos techninius elementus, įskaitant neteisėto turinio pateikimą.
(6) Pardavėjas imasi veiksmų, kad užtikrintų visiškai tinkamą Pachnidełko internetinės parduotuvės veikimą tiek, kiek tai išplaukia iš dabartinių techninių žinių, ir įsipareigoja per protingą laiką pašalinti visus pažeidimus, apie kuriuos praneša Klientai. Klientas gali bet kuriuo metu pranešti Pardavėjui apie bet kokius internetinės parduotuvės paslaugos veikimo pažeidimus ar sutrikimus. Apie pažeidimus, susijusius su Parduotuvės veikimu, galima pranešti raštu adresu: Marcin Lewandowski Pachnidełko, C.H Twierdza, Dąbrowskiego 6, 87-100 Toruń, el. paštu: info@passion.lt arba pasinaudojant parduotuvės interneto svetainėje esančia kontaktų forma.
II. Registracija ir prisijungimas
(1) Norint užsiregistruoti Pachnidełko internetinėje parduotuvėje (susikurti Kliento paskyrą), reikia užpildyti registracijos formą, nurodant adreso duomenis, kontaktinius duomenis, el. pašto adresą, paskyros prisijungimo vardą ir slaptažodį, sutikti su Pachnidełko internetinės parduotuvės taisyklėmis ir duoti sutikimą tvarkyti asmens duomenis tiek, kiek tai būtina elektroninėmis priemonėmis teikiamų paslaugų nustatymui, turinio formavimui, keitimui, nutraukimui ir tinkamam įgyvendinimui bei Kliento užsakymų vykdymui.
(2) Registracija Pachnidełko internetinėje parduotuvėje, taip pat naudojimasis Pachnidełko internetinės parduotuvės funkcionalumu yra nemokami.
(3) Užsiregistravus Pachnidełko internetinėje parduotuvėje, kiekvieną kartą prisijungimas vyksta naudojant registracijos formoje pateiktus duomenis, nurodant prisijungimo vardą ir slaptažodį. Klientas privalo laikyti savo paskyros prisijungimo vardą ir slaptažodį paslaptyje.
4. Norėdamas ištrinti Kliento paskyrą iš Pachnidełko internetinės parduotuvės, Klientas turi išsiųsti el. laišką adresu: info@passion.lt su prašymu ištrinti paskyrą iš šiuo metu Pachnidełko internetinėje parduotuvėje registruoto el. pašto adreso.
(5) Registracija Pachnidełko internetinėje parduotuvėje nėra būtina norint pirkti, tačiau tik registruoti Klientai gali dalyvauti nuolaidų programoje (Taisyklių V punktas).
III. Apmokėjimas ir kaina
(1) Visų prekių kainos "Pachnidełko" internetinėje parduotuvėje nurodomos Lenkijos zlotais.
(2) Nurodytos kainos yra bruto kainos ir apima visas teisės aktuose numatytas lengvatas, įskaitant PVM. Į kainas neįskaičiuotos pristatymo išlaidos.
(3) Pirkėjas gali sumokėti už užsakytas prekes:
1) bankiniu pavedimu į šią Pardavėjo banko sąskaitą:
Marcin Lewandowski Pachnidełko, ul. Władysława Wągla 3, 86-300 Grudziądz
Banko Millenium sąskaita Nr: 17 1160 2202 0000 0002 8022 5253
2) mokėjimas gavus prekes (mokėjimą surenka prekių tiekėjas). 4.
4. Mokant banko pavedimu, Kliento prašoma mokėti pagal pateiktą Užsakymą ir pavedimo pavadinime nurodyti Užsakymo numerį. Jei mokėjimas negaunamas per 5 dienas nuo Užsakymo pateikimo dienos, Užsakymas atšaukiamas.
(5) Už kiekvieną įsigytą prekę Klientas gaus kvitą arba sąskaitą faktūrą. Sąskaitą faktūrą Pardavėjas išrašo kiekvieną kartą Kliento prašymu.
IV. Užsakymai
Klientas gali pateikti užsakymus per:
(a) interneto svetainėje www.passion.lt 24 valandas per parą, visus metus, įdėdamas pasirinktą prekę į krepšelį, pasirinkdamas pristatymo būdą ir paspausdamas mygtuką "užsakyti ir sumokėti",
b) telefonu 56 676 84 94 nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 10.00 iki 16.00 val.
(2) Užsakymas įvykdomas per 5 darbo dienas:
- nuo užsakymo pateikimo dienos, jei užsakymas apmokamas pristatymo metu,
- nuo tos dienos, kai Pirkėjo mokėjimas įskaitomas į Pardavėjo sąskaitą, jei mokama banko pavedimu. 3. Užsakymai, skirti atsiimti asmeniškai mūsų prekybos vietose, laukia Pirkėjo iki 7 dienų nuo Pirkėjo informavimo apie galimybę atsiimti užsakymą dienos, pasibaigus šiam laikotarpiui jie atšaukiami.
V. Nuolaidų programa
(1) Nuolaidų programoje gali dalyvauti tik registruoti Pachnidełko internetinės parduotuvės Klientai.
2. Galimos šios nuolaidų rūšys:
(a) nuolaida vienkartiniams pirkimams, kurių bendra suma viršija 400 PLN (bruto), nemokamas pristatymas,
b) nuolatinė nuolaida už įvykdytų užsakymų, viršijančių 1600,00 PLN bruto sumą, sumą - 3 % nuo užsakymų sumos.
3. nuolaidos už įvykdytų arba vienkartinių užsakymų sumą nesumuojamos.
VI. Pristatymo sąlygos ir išlaidos
(1) Internetinė parduotuvė "Pachnidełko" Produktus siunčia tik Lenkijoje darbo dienomis nuo pirmadienio iki penktadienio per: kurjerių bendrovę DPD, o esant išankstiniam apmokėjimui į banko sąskaitą taip pat per siuntų automatus 24/7, Parcel in Ruch.
(2) Detalus pristatymo laikas pateikiamas Pirkėjui kiekvieną kartą pateikiant užsakymą.
(3) Apmokėjimo grynaisiais pinigais atveju Klientas taip pat turi galimybę atsiimti siuntą asmeniškai Torunės apylinkėse adresu Dąbrowskiego g. 6 (CH Twierdza) , Bydgoščiuje adresu Towarowa g. 20 ir Grudziondze adresu Wągla g. 3, prieš tai susisiekęs telefonu 56 676 84 94.
4 Pristatymo išlaidos:
a) Išankstinis mokėjimas į banko sąskaitą :
- 6,5 € DPD kurjerių bendrovė
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
VII. Teisė atsisakyti sutarties
(1) Klientas, kuris yra vartotojas, turi teisę atsisakyti sutarties nenurodydamas priežasties per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
(2) Vartotojas gali atsisakyti sutarties pateikdamas pareiškimą dėl sutarties atsisakymo. Toks pareiškimas gali būti pateiktas naudojant pavyzdinę sutarties atsisakymo formą (atitinkančią Vartotojų teisių įstatymo 30 straipsnio 1 dalyje nurodytą teisės aktuose nustatytą pavyzdinę formą), kuri yra šių Taisyklių priedas Nr. 1. Vartotojas taip pat gali pateikti kitą nedviprasmišką pareiškimą dėl sutarties atsisakymo.
(3) Vartotojas pareiškimą dėl sutarties atsisakymo gali siųsti elektroninio pašto adresu: info@passion.lt.pl arba adresu korespondencijai: Marcin Lewandowski Pachnidełko, C.H Twierdza, Dąbrowskiego 6, 87-100 Toruń
(4) Kad būtų laikomasi termino, pakanka deklaraciją išsiųsti iki jo pabaigos.
(5) Sutarties atsisakymo atveju sutartis laikoma nesudaryta. Pardavėjas privalo nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Vartotojo pareiškimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos, grąžinti Vartotojui visus Vartotojo sumokėtus mokėjimus, įskaitant produktų pristatymo išlaidas. Pardavėjas grąžina mokėjimą naudodamas tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojo Vartotojas, išskyrus atvejus, kai Vartotojas aiškiai susitarė dėl kitokio grąžinimo būdo, dėl kurio Vartotojas nepatiria jokių išlaidų. Jei Pardavėjas nepasiūlė pačiam atsiimti daikto iš Vartotojo, Pardavėjas gali sulaikyti iš Vartotojo gauto mokėjimo grąžinimą tol, kol gaus daiktą atgal arba kol Vartotojas pateiks daikto grąžinimo įrodymus, atsižvelgiant į tai, kuris įvykis įvyks anksčiau.
(6) Jei Vartotojas pasirenka kitą prekės pristatymo būdą nei Pardavėjo siūlomas pigiausias įprastas pristatymo būdas, Pardavėjas neprivalo atlyginti Vartotojo patirtų papildomų išlaidų.
(7) Vartotojas privalo grąžinti prekę Pardavėjui arba Pardavėjo įgaliotam asmeniui ją atsiimti nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo dienos, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas pasiūlė pats atsiimti prekę. Kad būtų laikomasi termino, pakanka išsiųsti prekę atgal iki jo pabaigos.
(8) Vartotojas padengia tik tiesiogines Produktų grąžinimo išlaidas, t. y. Produkto grąžinimo į Pachnidełko internetinę parduotuvę išlaidas padengia Pirkėjas.
9. Vartotojas prie grąžinamo gaminio gali pridėti pirkimą patvirtinantį dokumentą (pvz., čekį, sąskaitą faktūrą).
10. Vartotojas atsako už bet kokį grąžinamų Produktų vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl to, kad Produktai buvo naudojami ne tik tiek, kiek būtina Produktų pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
(11) Vartotojui nesuteikiama teisė atsisakyti sutarties dėl sutarčių:
1) pagal kurias vykdymo objektas yra Produktas, tiekiamas sandarioje pakuotėje, kurios atidarius negalima grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių, jeigu pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
2) kai vykdymo objektas yra Produktai, kurie po pristatymo dėl savo pobūdžio yra neatskiriamai sujungti su kitais daiktais.
VIII. Skundai .
(1) Pardavėjas atsako Pirkėjui už bet kokius įsigytų Prekių fizinius ar teisinius trūkumus (garantija).
(2) Pirkėjas turi teisę pateikti pretenziją per 2 (dvejus) metus nuo Prekių pristatymo dienos.
(3) Pretenzijos atveju Pirkėjas gali siųsti arba pristatyti prekes Pardavėjo pašto adresu: Marcin Lewandowski Pachnidełko, C.H Twierdza, Dąbrowskiego 6, 87-100 Toruń. Pirkėjas taip pat gali siųsti prekę kartu su užpildyta pretenzijos forma, kuri pridedama kaip priedas Nr. 2.
4. Pardavėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo skundo gavimo dienos, atsakys į jį ir grąžins Klientui pinigus pagal galiojančius teisės aktus.
(5) Jei parduotas daiktas turi defektą, Klientas gali pateikti pareiškimą sumažinti kainą arba atsisakyti sutarties, nebent Pardavėjas nedelsdamas ir nesukeldamas Klientui nepagrįstų nepatogumų pakeis daiktą su defektu į daiktą be defektų arba pašalins defektą. Šis apribojimas netaikomas, jei Pardavėjas jau pakeitė ar sutaisė daiktą arba Pardavėjas neįvykdė įsipareigojimo pakeisti daiktą daiktu be defektų arba pašalinti defektą.
Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
(6) Jei Klientas yra Vartotojas, jis gali vietoj Pardavėjo pasiūlyto daikto trūkumų šalinimo reikalauti pakeisti daiktą be trūkumų arba vietoj daikto pakeitimo reikalauti pašalinti daikto trūkumus, išskyrus atvejus, kai daikto atitikimo sutarčiai užtikrinimas Vartotojo pasirinktu būdu yra neįmanomas arba pareikalautų pernelyg didelių išlaidų, palyginti su Pardavėjo pasiūlytu būdu. Vertinant išlaidų perteklinumą, atsižvelgiama į daikto be trūkumų vertę, nustatyto trūkumo rūšį ir svarbą, taip pat į nepatogumus, kuriuos Vartotojas patirtų pasirinkęs kitą trūkumų šalinimo būdą.
(7) Sumažinta kaina turi būti tokia sutarties kainos proporcija, kokia daikto su trūkumais vertė lieka daikto be trūkumų vertei.
(8) Užsakovas negali atsisakyti sutarties, jei defektas yra neesminis. Tai nepažeidžia Vartotojo teisės atsisakyti sutarties nenurodant priežasties pagal Taisyklių VII skyriuje nustatytus principus.
(9) Vartotojas gali reikalauti pakeisti daiktą į daiktą be defektų arba pašalinti defektą. Pardavėjas privalo pakeisti nekokybišką daiktą nekokybišku arba pašalinti trūkumą per protingą terminą, nesukeldamas Klientui pernelyg didelių nepatogumų. Pardavėjas gali atsisakyti tenkinti Pirkėjo prašymą, jeigu nekokybiško daikto atitikimo sutarčiai užtikrinimas Pirkėjo pasirinktu būdu yra neįmanomas arba, palyginti su kitu galimu daikto atitikimo sutarčiai užtikrinimo būdu, pareikalautų pernelyg didelių išlaidų. Jei Klientas yra verslininkas, Pardavėjas gali atsisakyti pakeisti daiktą daiktu be trūkumų arba pašalinti trūkumus ir tada, kai šios pareigos įvykdymo išlaidos viršija parduoto daikto kainą.
(10) Grąžinant prekę atsisakius sutarties ir keičiant prekę į neturinčią defektų, Pirkėjas, kuris naudojasi savo teisėmis pagal garantiją, privalo Pardavėjo sąskaita pristatyti nekokybišką prekę Pardavėjo adresu: Dąbrowskiego 6, 87-100 Toruń.
(11) Pardavėjas privalo priimti iš Pirkėjo nekokybišką prekę, jei Pirkėjas pakeičia prekę nekokybiška arba atsisako sutarties.
(12) Jeigu Vartotojas pareikalavo pakeisti daiktą ar pašalinti trūkumus arba pateikė pareiškimą sumažinti kainą, nurodydamas sumą, kuria turi būti sumažinta kaina, o Pardavėjas per 14 dienų neatsakė į šį reikalavimą, laikoma, kad reikalavimas yra pagrįstas.
IX. Profesionalios prekybos taisyklės
(1) Jei užsakymą pateikia Klientas, kuris yra Prekybininkas, taikomos šios nuostatos. Tiek, kiek nereglamentuota IX skyriuje, taikomos kitos Taisyklių nuostatos.
(2) Užsakymas įvykdomas, jei užsakymo pateikimo metu pasirinktus produktus galima įsigyti iš "Pachnidełko" internetinės parduotuvės tiekėjų. Jei produktų nėra, Pardavėjas, gavęs Verslininko sutikimą, gali pateikti pakaitinį įvykdymą, siūlydamas pakaitinius tos pačios kokybės ir paskirties produktus už tą pačią kainą arba kitu su Verslininku suderintu būdu. Jei Verslininkas nesutinka su pakaitiniu įvykdymu, Pardavėjas nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Verslininko pareiškimo apie nesutikimą su pakaitiniais produktais dienos, grąžina Verslininkui sumokėtą sumą.
(3) Atsiimdamas Užsakymą iš "Pachnidełko" internetinės parduotuvės, Verslininkas turi patikrinti siuntos būklę dalyvaujant pristatančiam asmeniui. Jei nustatoma bet kokia žala, kartu su pristatančiuoju asmeniu turėtų būti surašytas atitinkamas pretenzijų protokolas.
(4) Jei siunta neatsiimama, Verslininkas privalo padengti siuntos grąžinimo ir pakartotinio išsiuntimo išlaidas.
(5) Skundo atveju Verslininkas privalo išsiųsti reklamuojamą produktą kartu su užpildyta skundo forma, kuri pridedama kaip šių Taisyklių priedas Nr. 2.
6. Pardavėjas išnagrinės skundą per 14 dienų, o jei tai neįmanoma, Pardavėjas informuos Verslininką apie tai, kada skundas bus išnagrinėtas, taip pat apie jo nagrinėjimo tvarką ir būdą.
X. Informacija apie duomenų tvarkymą
1) Jūsų asmens duomenų valdytojas yra pachnidełko.pl, kurio registruota buveinė yra Grudziądz, adresas: Władysława Wągla 3, 86-300 Grudziądz, įregistruota Ūkio ministerijos tvarkomame Centriniame registre ir informacijoje apie ūkinę veiklą (CEIDG) numeriu:026415/1 NIP: 8762202924, REGON: 340915213, toliau vadinama (toliau - "Administratorius");
2) su jūsų duomenimis susijusiais klausimais kreipkitės į duomenų apsaugos pareigūną, el. paštu info@passion.lt.
3) Jūsų asmens duomenys bus tvarkomi:
(a) Administratoriaus teikiamoms paslaugoms teikti, remiantis RODO 6 straipsnio 1 dalies b punktu (sutarties vykdymo tikslais),
b) siunčiant rinkodaros pranešimus apie paties Administratoriaus produktus ir paslaugas, remiantis RODO 6 straipsnio 1 dalies f punktu (teisėtas Administratoriaus interesas),
c) Administratoriaus komercinės informacijos siuntimas remiantis RODO 6 straipsnio 1 dalies a punktu (duomenų subjekto Administratoriui duotas sutikimas).
4) Jūsų asmens duomenys nebus perduodami nei į trečiąsias šalis, t. y. už Europos ekonominės erdvės (EEE) ribų, nei tarptautinėms organizacijoms.
5) Jūsų asmens duomenys bus tvarkomi tiek, kiek to reikės tais tikslais, kuriais Jūsų asmens duomenys bus saugomi Administratoriaus teikiamų paslaugų teikimo laikotarpiu ir laikotarpiu, kylančiu iš ieškinio senaties terminų, vartotojų teisių, buhalterinės apskaitos ar kitų su tuo susijusių teisių;
6) Jūs turite teisę nesutikti su tolesniu duomenų tvarkymu ir, jei davėte sutikimą tvarkyti duomenis, jį atšaukti. Pasinaudojimas teise atšaukti sutikimą neturi įtakos duomenų tvarkymui, kuris buvo atliktas iki sutikimo atšaukimo momento.
7) Taip pat turite teisę į duomenų (ypač sandorių istorijos) perkėlimą
8) Turite teisę pateikti skundą Duomenų apsaugos tarnybos pirmininkui, jei manote, kad tvarkant jūsų asmens duomenis pažeidžiamos RODO nuostatos;
9) Išsamias nuostatas dėl Pirkėjo asmens duomenų apsaugos galite rasti parduotuvės interneto svetainėje, skirtoje privatumo politikai.
XI. Papildomos paslaugos
(1) Pateikdamas užsakymą pagal IV skyriuje nustatytas taisykles, Klientas gali pasirinkti užsakymą įvykdyti naudodamasis šia papildoma paslauga:
"SAUGI SIUNTA" SIUNTINYS,
(2) Nurodyto paketo įsigijimas yra savanoriškas ir nėra būtina sąlyga tinkamam užsakymo įvykdymui.
(3) Įsigyjant paketą "SAUGI siunta" patiriamos papildomos išlaidos, kurių dydis nurodytas Parduotuvės interneto svetainėje.
4. Paketo "SAUGUS PAKETAS" įsigijimas yra susijęs su Pardavėjo įsipareigojimu automatiškai priimti pretenziją ir nedelsiant (ne ilgiau kaip per 2 darbo dienas) pakartotinai išsiųsti užsakytas prekes arba grąžinti pinigus, tačiau šis įsipareigojimas apsiriboja tik tuo atveju, kai apie prekių defektą ar praradimą pranešama ir tai patvirtinama kurjerio žalos protokolu, kaip aprašyta VII punkte.
XII. Dovanų kuponai ir jų naudojimas
(1) Dovanų kupono išdavėjas yra internetinė parduotuvė www.passion.lt, kurią valdo Marcin Lewandowski, vykdantis veiklą "Pachnidełko Marcin Lewandowski" Władysława Wągla g. 3, 86-300 Grudziądz, mokesčių mokėtojo kodas (NIP): 8762202924, įmonės kodas (REGON): 340915213, įregistruota Ūkio ministro tvarkomame Centriniame registre ir informacijoje apie ūkinę veiklą (CEIDG), numeris:026415/11, toliau - Eksponentas.
(2) Dalyvis įsipareigoja pateikti Pirkėjui, toliau - Pirkėjas, Dovanų čekį ir priimti čekiu atliktą apmokėjimą už prekes.
(3) Pirkėjas įsipareigoja pateikti Emitentui grynuosius pinigus, kurių suma lygi nominaliajai Kupono vertei, Kuponų dizainus ir nominaliąsias vertes galima pamatyti interneto svetainėje www.passion.lt.
(4) Kuponas gali būti naudojamas tik prekėms įsigyti Dalyvio internetinėje ar stacionarioje parduotuvėje. Jį galima panaudoti:
- per interneto svetainę www.passion.lt- asmeniškai, užsakymų priėmimo vietoje:
a) Bydgoščiuje, Towarowa g. 20
b) Torunėje, Dąbrowskiego gatvėje 6
c) Grudziondzo mieste, Wągla gatvėje 3 (kupono įsigyti negalima, galima išpirkti tik elektroninį kuponą). 5.
Kuponas negali būti keičiamas į grynuosius pinigus. 6.
Dovanų kupono galiojimo laikotarpis yra 6 mėnesiai nuo jo įsigijimo datos, nurodytos apatinėje dovanų kupono juostoje. Dovanų kupono turėtojas turi teisę jį panaudoti per dovanų kupone nurodytą laikotarpį.
(7. Dovanų kupono nepanaudojimas pagal jo galiojimo terminą prilyginamas Dovanų kupono galiojimo termino pasibaigimui ir nesudaro pagrindo dėl to reikšti kokias nors pretenzijas Emitentui. Tokiu atveju Dovanų kuponas laikomas negaliojančiu.
(8) Leidėjas neatsako už tai, kad Klientas praranda ir (arba) sugadina Dovanų čekius. Tokiais atvejais dublikatai neišduodami.
(9) Parodos dalyvis pasilieka teisę atsisakyti išpirkti Dovanų čekius, parduodamas prekes, kurių numeris ir data neįskaitomi ir dėl kurių neįmanoma patvirtinti jų autentiškumo ar kitaip kyla abejonių dėl jų originalumo. Tokiu atveju Dovanų čekis laikomas negaliojančiu. 10. Dovanų čekis laikomas negaliojančiu.
Kiekvienas Dovanų čekis turi unikalų identifikacinį numerį, kuris yra užregistruotas emitento sistemoje. Kodas, nurodytas ant Kupono, yra vienkartinis. 11.
(11) Kiekvienas Dovanų čekis turi galiojimo terminą, kuris nurodytas Dovanų čekio apačioje.
(12) Dovanų kupono turėtojas gali panaudoti dovanų kupone nurodytą sumą prekėms, kurios užsakymo metu buvo pažymėtos kaip "turimos sandėlyje" ir matomos Dalyvio internetinėje parduotuvėje.
(13) Dovanų čekis turi būti panaudotas visas iš karto arba didesne suma nei nominalioji Dovanų čekio vertė. Trūkstama suma turi būti sumokėta www.passion.lt nurodytais prieinamais mokėjimo būdais.
14. Dovanų kuponu taip pat padengiamos siuntimo išlaidos su sąlyga, kad bendra užsakytų produktų vertė ir siuntimo išlaidos yra mažesnės už Dovanų kupono vertę. Jei bendra užsakymo vertė yra didesnė nei kupono vertė, skirtumas apmokamas passion.lt svetainėje nurodytais mokėjimo būdais.
(15) Jei nepanaudojama visa dovanų kupono vertė, dovanų kuponą išleidęs asmuo skirtumo negrąžina.
16. Bet kokius nusiskundimus, susijusius su Prekių įsigijimu pasinaudojant Dovanų kuponu, Dalyvis nagrinėja vadovaudamasis internetinės parduotuvės taisyklėse aprašyta nusiskundimų nagrinėjimo tvarka.
(17. Jūs galite pasinaudoti teise grąžinti Prekes, įsigytas pasinaudojant Dovanų kuponais, vadovaudamiesi teise atsisakyti sutarties nustatyta tvarka.
(18) Grąžinant Prekes, už kurias sumokėta naudojant Kuponą, pinigai negrąžinami, tačiau Pirkėjas turi teisę pakeisti Prekes į kitas tos pačios vertės Prekes, į mažesnės vertės Prekes be galimybės susigrąžinti kainos skirtumą arba į didesnės vertės Prekes, primokėjus kainos skirtumą. Jei nėra galimybės pakeisti į kitą prekę, suma bus nukreipta į Kliento sąskaitos likutį mūsų sistemoje.
(19) Vartotojui priklausanti suma dėl sutarties atsisakymo arba pretenzijos, už kurią buvo sumokėta kuponu, pripažinimo nukreipiama į kliento balansą ir grynaisiais pinigais negrąžinama. Šią sumą galima naudoti iki pirkimo metu nurodytos Kupono galiojimo pabaigos datos. Be to, Klientas turi teisę pakeisti prekes į tokios pat vertės prekes, į mažesnės vertės prekes, negrąžinant kainos skirtumo, arba į didesnės vertės prekes, sumokėjęs kainos skirtumą.
XIII. Baigiamosios nuostatos
(1) Šiose Taisyklėse ir sąlygose neaptartais klausimais taikomos galiojančios Lenkijos teisės nuostatos, ypač Vartotojų teisių įstatymo ir Civilinio kodekso nuostatos.
2. Bet kokie ginčai, kylantys tarp Pirkėjo, kuris yra verslininkas, ir Pardavėjo, sprendžiami teisme, kurio jurisdikcijai priklauso Pardavėjo registruota buveinė.
Trečia Pardavėjas turi teisę keisti Taisykles ir sąlygas. Taisyklių ir sąlygų pakeitimas įsigalioja Pardavėjo nurodytą dieną, bet ne anksčiau kaip 14 dienų nuo naujų Taisyklių ir sąlygų paskelbimo interneto svetainėje dienos. Be to, Pardavėjas informuos Klientą, kuris yra Vartotojas, apie Taisyklių ir sąlygų pakeitimą el. pašto adresu, kuriuo Vartotojas turi priimti Taisyklių ir sąlygų pakeitimą. Užsakymai, pateikti iki Taisyklių ir sąlygų pakeitimų įsigaliojimo, visada vykdomi pagal sutarties sudarymo metu galiojusias Taisyklių ir sąlygų nuostatas.
Priedas Nr. 1 - pavyzdinis pareiškimo dėl sutarties atsisakymo pavyzdys
Priedas Nr. 2 - skundo forma
Linkime sėkmingo apsipirkimo